אדריכלים באשקלון – מי הכי מומלצים?

אדריכלות היא תחום מרתק ומעניין בו עוסקים אנשים אשר למדו את המקצוע לאורך שנים ארוכות ועברו הכשרה מקיפה. האם זה משנה לנו מי האדריכל שמתכנן עבורנו? האם יש חשיבות למיקומו הפיזי, כאשר ממילא הכל היום נעשה על מחשב? על אלו ועוד תוכלו לקרוא כאן.

מתי צריכים אדריכל?

הצורך באדריכל נובע ממקרה בו עומדים לבנות בית. בין אם מדובר במיזם רב דיירים או בבית צמוד קרקע, אחד הגורמים החשובים ביותר בתהליך הינו האדריכל. מי יכול להכין תוכניות? להגישן לוועדות המקומיות? מי מכיר את כללי הבניה ואת האופן בו מתכננים מבנה כך שיהיה עמיד ולא רק מעוצב? מי יודע לנצל היטב את החלל ולתכנן בית מיטבי על גבי המגרש הקיים? נכון, אדריכל.

כאשר אתם עומדים בפני מיזם של בניית בית, יש יתרון גדול בבחירת אדריכל מקומי.

 

מה היתרונות של אדריכל מקומי?

לאדריכל מקומי יש מספר יתרונות:

  1. אדריכל מקומי יהיה יותר זמין וקרוב.
  2. משרד אדריכלים מקומי מכיר את הוועדות המקומיות ואת דרך העבודה המועדפת מולן.
  3. אדריכל מקומי מכיר את האזור, את הסביבה המיידית שבקרבת מיקומו של המיזם.

 

כאשר אתם נותנים העדפה לבחירת אדריכל מקומי, אתם נהנים מנגישות גבוהה יותר – המשרד קרוב, קל לכם לתאם מולם הגעה בטווח זמן קצר, זה נוח.

האדריכל שנמצא בסביבת המיזם, מכיר את אותה סביבה טוב יותר ממי שנמצא רחוק. אולי זה לא הכי הכרחי, אבל זהו יתרון גדול כאשר מי שמתכנן את הפרויקט כבר מכיר את כל האנקדוטות הקטנות של כיווני שמש ואוויר, מקורות רעש אפשריים ועוד.

יתרון חשוב של אדריכל מקומי הוא ההיכרות המעמיקה שתהיה לו עם הוועדות המקומיות, במיוחד כל הדקויות שהן נוהגות בהן, מעבר לכללים והתקנות היבשות. לאדריכל מקומי תהיה התמודדות חלקה יותר עם הרשויות מעצם הידע המקדים שלו כיצד להימנע מ״בורות״ שאדריכל זר למקום לא יוכל כמעט שלא ליפול לתוכם. כך לא רק שתזכו לאישור, אלא שהוא גם יגיע מהר יותר ויחסוך לכם זמן. בפרויקט בניה, זמן הוא בהחלט כסף, וכל עיכוב עולה ביוקר.

אדריכלית באשקלון

איך בוחרים אדריכל מומלץ באשקלון?

אם אתם מתגוררים באשקלון וסביבתה, אתם תעדיפו לעבוד עם אדריכל מקומי. לאלו המחפשים אדריכל אשקלון היא מקום טוב למצוא  – ויש גם כמה טובים במיוחד.

כבר הסברנו את היתרון של בחירת אדריכל מקומי, כך שאם אתם בונים או מתכוונים לבנות באזור אשקלון וסביבתה, אדריכל מקומי הוא הדרך לבחור בה.

לא אוהבת את ההכללה הזו, יש הנדסאים מעולם ועם הניסיון גם הם חזקים בשוק

אפשר תמיד לשאול מכרים או משפחה, כאלו שכבר התנסו בעבודה מול משרדי אדריכלים – הם ידעו לומר לכם, על סמך ניסיונם האישי, ממי להימנע ולמי כדאי לפנות.

עוד דרך היא להביט סביבכם, באזור בו אתם מתכוונים לבנות, לנסות ולראות אם אתם רואים בתים שנראים לכם נאים ותואמים את הסגנון שלכם. קל למצוא מי תכנן אותם וליצור עימו קשר. יש אנשים שלא יפריע להם לספר לכם על הבית שלהם, כמה הם אוהבים אותו, מי תכנן אותו עבורם – אולי אפילו תזכו לכוס קפה וסיור בתוך הבית… הם עומדים להיות שכנים שלכם.

גם חיפוש חופשי ברשת יכול להניב תוצאות, ואותן תמיד כדאי לבחון היטב. אדריכל מקומי שמופיע הרבה ברשת יכול להיות מי שעובד באופן משמעותי יותר מאחרים באזור וכנראה ששווה גם לבדוק כיוון זה.

אפשרות נוספת היא לקבוע פגישות עם משרדים מקומיים ולהתרשם באופן אישי מהאדריכל עימו נפגשים – תנו עדיפות לפגישה עם בעלי המשרד, הם אלו שנותנים את הטון לאופי העבודה במשרד. תוכלו לבקש לעיין במיזמים שכבר בוצעו על ידי עובדי המשרד, לשאול שאלות שמעניינות אתכם ועוד. משרד שנוהג בפתיחות ובלבביות – מעוניין לעבוד איתכם.

כמובן שיש גם דרך קצרה יותר – אתם יכולים לפנות ישר אלינו.

 

מי אנחנו

נעים מאד, אנחנו משרד אדריכלים שלומית אלחדד. את הניסיון שלי ניתן לראות במגוון מיזמים שבהם לקחתי חלק, הכוללים בניה פרטית, בניה יזמית ועוד. אני בוגרת לימודי ארכיטקטורה בטכניון ולאחר שעבדתי במספר משרדים – פרשתי כנפיים והקמתי משרד משלי. המקצוע שלי הוא אדריכלית, והוא מגלם את התשוקה הפנימית שלי לעיצוב, לאומנות וגם לתחומים המדויקים יותר של פיזיקה ומתמטיקה.

בכל פעם שבה אני חווה את ההתרגשות של לקוחות שזוכים להגשים בעזרתי חלום – אני יודעת שבחרתי במקצוע הנכון ושמצאתי את הייעוד שלי בחיים.

 

דברו איתנו

מעוניינים בשירותיה של אדריכלית באשקלון ורוצים את הטובה ביותר? שלומית אלחדד היא הכתובת עבורכם. חיוג קצר לטלפון 052-567-2645, ואתם איתנו על הקו ובדרך להגשמת חלום.